måndag 12 april 2010

OnModella | PREMIÄR

Jag kan nu meddela att OnModella har PREMIÄR.
Startskottet har gått för den numera omtalade modellskolan. En seriös och fräsch och framförallt rolig modellskola. För dig som vill satsa på en stadig karriär.

Tanken har funnits ett tag att starta något med mer kvalité. Under min vistelse i Göteborg medverka jag själv, men kände att jag ville ta steget ännu längre och starta en själv.

På den här modellskolan kommer du lära dig allt från grunnden. Man kan tro att modellyrket tycks vara den enklaste saken i världen att göra. Men i den här branschen måste man vara smart mångsidig och uttåtriktad. Kunna ta smällar och ha skinn på näsan. Självkänslan måste vara stark ch din personlighet lysa. I en bransch som denna kommer du möta motstånd och hård konkurrans. Du måste sticka ut, men samtidigt vara dig själv. Du måste vara du, som du är - U N I K

Jag vill att alla som medverkar ska känna att det har varit en lärorik upplevelse som de kan ta med sig och använda i sin framtida vardag. min vision är att det ska lyckas, och kunna behålla sin intigritet. Värdighet och bli behandlade med respekt.

Så alla ni som känner att du vill bli modell. Och vill lära dig från grunden. Gå då in på http://www.onmodella.se/ och anmäl dig. En stark grund ger dig en bra start.

Stay Cool
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar