torsdag 22 april 2010

Jag är inte alls bitter...

Bara lite lätt ledsen för att jag tvingas stanna hemma när resten av klassen sprids ut över halva Europa. Min grupp skulle besöka Åbo och det hade varit kul för att jag har aldrig varit i Finland.

Men som sagt jag får vara hemma. Mitt huvud dunkar, så sant som det regnar utanför så regnar det 5 kilos mjölsäckar i mitt huvud. oundkomligt. Näsa och ögon rinner och när jag sover måste jag vara säker på att ha munnen öppen annars kvävs jag till döds. Halsen är fortfarande tjock och de gör ont att svälja. Jag tror denna diagnos talar tillräckligt emot en båtresa till Finland.

Har buisness saker att göra. OnModella materialet är inne på slutspurten. Och jag säger då det. anmäl dig om detta är något som du känner skulle vara något för dig. Första gruppen är så gott som klar.

Återkommer snart om nya uppdateringar om OnModella, men tills dess är det hemligt.

Nu ska jag äta, aptiten är det inget fel på.

Stay Cool
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar