söndag 11 april 2010

Jag är dålig på att blogga när....

Jag har mycket att göra. Jag förstår inte hur Sveriges största bloggerskor gör när de ska uppdatera sitt liv hela tiden. I och med att jag jobbar dagligen med datorer blir det för mycket om man sen ska checka andras bloggar och blogga själv. Ibland får jag inspiration till att skriva ibland är jag helt körd i huvudet och får fingerhäfta.

Aja, jag ska försöka att uppdatera vad som hänt det senaste dagarna. Jag har jobbat, hunnit med en photoshoot för ett politiskt ungdomsparti. Som jag var aktiv i förut, men inte längre.

Under gårdagen så spelade vi in en kortfilm för ungdomsgruppen och höll på i ca 10 timmar. Var väldigt roligt men väldigt utmattande. Mycket skratt och fantasi flödade!


Jag som kameraman

En regissör till vänster och en statist till höger

En söt Johanna som statist (som jag för övrigt lånar bilder av) En stjärna till vänster Jonatan Ahlin som spelar Tobias, eller "Tobben" (hahaha) som Justina hade skrivit i manuset. I mitten sitter Isak, som spelar "Tobbens bästa kompis på jobbet.

Bilden är suddig för alla garvade ihjäl sig. Här visar Anders upp sina skills som dansare till Butterflies. Han är otroligt talangfull, operasångare, skådespelare och improvisatör. Han är grym.

Att hålla på med media är det roligaste jag vet för det är så otroligt brett och man kan göra så otroligt mycket. Roligast är ju att vara kamerman eller regissör, även om det är väldigt utmattande.

Trött åkte sedan hem till Carro och Paulina där ett gäng på ca 7 tjejer satt och myste och drack te med scones.

Kvällen hyllades med ett par avsnitt från Solsidan där vi alla fick höja våra skratt käglor!

Hoppas ni hade en bra helg.

Stay Cool


Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar