torsdag 8 april 2010

Jag är kvinnan med *000 projekt

Haha, frågar jag en kompis hur man ska beskriva mig så brukar det säga så här.

"Ja, du är en sån där cool tjej, ( Det vet jag inte?!) som är driven och har en massa projekt på gång hela tiden..."

Stämmer. Jag kan inte sitta still. Mamma säger att jag går fortare än X2000. Jag har ungefär 1000 idéer om inte mer. Jag äger flertal idéböcker och skissböcker och får jag en idé så genomför jag den förr eller senare.

Som ni vet håller jag på med ett ganska stort projekt som jag kommer prata ganska mycket o här på bloggen... Är inte riktigt färdig med webbdesignen så jag väntar lite med att trycka på.

Vill ni ha coaching eller bara dela en idé som du vill vidareutveckla eller bolla med så finns jag, skriv en kommentar eller skriv ett mail till emelieselin@hotmail.com

Hörs!

Stay Cool
Em

2 kommentarer:

  1. Fastern i Vilda Västern8 april 2010 kl. 07:05

    Hahaha! Är det bara jag som INTE är förvånad???
    Du är din far upp i dagen, hjärtat! Idésprutor är ni båda två.

    SvaraRadera
  2. hej hej emelie:) nu har ja hittat hit, mysigt! puss

    SvaraRadera