tisdag 6 april 2010

Härlig tisdag!

Solen lyser och mor och far är hemkommna från några dagar i Malaga. Med sig hem hade de små presenter till oss barn och barnbarn... Till mig fick jag lite smink, och det är alltid behövligt, särskillt när man rensat ut på gammalt smink. Behövligt! Det finns sjukt mycket bakterier i smink, och man kan få både de ena och andra om man inte sköter det.


Nu sitter jag på jobbet och försöker luska ut vilket typsnitt det var jag använde på REACTAs logotyp. Grovfilen finns kvar på en krashad dator och därför har jag bara en JPEG fil att gå på, inget vidare....Ska försöka få färdigt mallen tills imorn så att jag kan börja bygga hemsidan sen.


Vad tror ni det är för något? Skriv en kommentar, behöver verkligen hjälp med det?
Ska senare iväg till en kompis för att hjälpa henne med hennes slutkollektion. Ni vet nåla, stryka och sånt där nödvändigt för att hennes tid ska gå åt till det viktigaste, tänka och sy... Hon går på en modeskola i Tyskland och har nu examensarbetet kvar
Hörs senare :)
Stay Cool
Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar