torsdag 8 april 2010

Jag är en aktiv bloggläsare

Tog under hösten pause just för att jag blir galen på allt materiellt och ytligt. Men nu har jag börjat igen. Läser bland annat Sveriges största blogg : Kissies och får typ gröngula ögon varje gång jag läser. Jag mår illa. Hur kan man tro att världen bara består av silikontuttar, väskor, kläder, skor, alkohol, JAG,JAG,JAg

Efter det här inlägget så blir det bara droppen. Att hon själv kan vara som en bortskämd unge så behöver hon inte klanka på andra.

Skrev därför en liten notis på hennes kommentars fält.

Skäm inte ut Svenska kvinnofolket på Gran Canaria, hur ska vi nu komma dit och återupprätta vad den här bruden ställt till med. Var är äktheten?



Kom igen Sveriges befolkning? Är det här idealet för 19 åriga tjejer idag?

Stay Cool
Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar