onsdag 14 april 2010

När solen är på topp..

Har mitt humör gått opp. Hur kan mina hormoner känna av att det är vackert väder ute? Tänk att allt ska vara så otroligt enkelt med ändå så komplicerat. Jag menar allt handlar ju egentligen om inställningar, men de känns ändå som man cyklar i medvind när solen tittar fram. Man liksom flödar... I tankar, inspiration skratt och goda minnen som fylls på i bildbanken
Allt blir liksom bra, det dåliga byts mot något bra. I alla fall för mig. Bara man litar på att det ska bli bra och tar besluten när det kommer och inte oroar sig för mycket.


Idag har jag bara tagit dagen som den kommer. Jag blev inte ens arg för att jag försov mig. Gick till skolan och satt en stund på terassen med Lina. Satt en stund med redigering och tog sedan cykeln ner till stan. Mot city där sköna kompisar satt och götta sig i solen vid ån.. Underbart!
Vi körde på kollektiv glass och smaska på varsin Piggelin, Jag är ett glassmonster. Jag hoppas att det inte ingick i avtalet när jag signa upp mig på godisfastan?!
Vad har ni haft för er idag?
Nu ska jag sitta och plugga till provet imorn och sedan cykla och handla med bror.
Om jag fortsätter så här kommer jag vara lagom trimmad till stranden.
Jag ska också sitta lite med företaget OnModella.se - ni lär ju märka - NI VILL INTE MISSA
Stay Cool
Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar